niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia + TBR na luty


Czy Wy też tak macie, że zaczyna się miesiąc, a tydzień później jest już kolejny?
Ja tak mam, dopiero, co świętowałam Nowy Rok, a tu już luty stoi w drzwiach.
Co udało mi się przeczytać w tym miesiącu?
Co planuję na luty?
Zapraszam do czytania (:
Przeczytane w styczniu:


1. Zoe Sugg - Girl Online w trasie
2. Paula Hawkings - Dziewczyna z pociągu
3. Sara Sherpard - Pretty Little Liars. Niewiarygodne
4. Katarzyna Bonda - Sprawa Niny Frank
5. Ava Dellaira - Kochani, dlaczego się poddaliście?

Stosik prawie nie różni się od tego, który miałam w planach, ale zamieniłam "Kochani, dlaczego się poddaliście?" z "Ogniem i wodą", którą przeczytam w lutym.

Styczniowe zdobycze
Przyznam się, że w tym miesiącu trochę tego jest. Głównie przez wszechobecne wyprzedaże wołające: "Tutaj są książki, które musisz mieć". No i wiecie, nawet nie wiem kiedy, tyle nowych tytułów zapełniło kolejną półkę...

W tym miesiącu na półkę wpadły:
1. Alex Kava - Dotyk zła 
2. Małgorzata Warda - Nikt nie widział, nikt nie słyszał
3. Robin Cook - Coma
4. Taylor Jenkis Reid - Rozstańmy się na rok
5. Steff Penney - Niewidzialni 
6. Tarja Duckers- Ciała niebieskie
7. Tess Gerritsen - Ciało
8. Katarzyna Bonda - Okularnik
9. Jolanta Kosowska - Nie ma nieba

Trochę tego jest, ale stwierdziłam, że w lutym postaram się tyle nie kupować i skupić się na czytaniu tego, co mam. Co z tego wyniknie to nie wiem, ale może dam radę (:

Plany na luty
Co prawda luty jest krótki, ale mam ferie, więc czasu na czytanie będzie więcej. 
W lutym chcę przeczytać:

1. Tess Gerritsen - Ciało 
2. Katarzyna Bonda - Okularnik 
3. Victoria Scott - Ogień i woda
4. Jolanta Kosowska - Nie ma nieba 

3/4 książki są kupione w styczniu, Ogień i woda  planowany na inny miesiąc i przełożony. 
Może, jak starczy mi czasu przeczytam coś więcej. Oby (:

Już niedługo pojawi się recenzja książki Kochani, dlaczego się poddaliście?. 

Na dzisiaj to wszystko, 
do następnego wpisu! 

2 komentarze:

  1. Czekam na Twoją opinię po przeczytaniu Comy. Uwielbiam Cooka i jego książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ogień i woda" też miałam wiele razy w planach, ale jakoś czasu na nią nie było :/ Trzeba nadrobić zaległości :D Pozdrawiam! :*
    http://citeofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń