piątek, 26 lutego 2016

The Summer Reader Book Tag

Może i jest luty, a pogoda za oknem nawet nie daje nadziei, że będzie cieplej, robię letni Tag. Dawno nie było tego typu posta, a dostałam nominację od Pauliny z bloga Miasto Książek, za co bardzo dziękuję i zapraszam do czytania!

1. Lemoniada: książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała się lepsza




 Zaczęłam tę książkę z bardzo pozytywnym nastawieniem, bo słyszałam, że ciekawa, fajna, szybko się czyta i nie jest za długa to ja utknęłam coś ok. 70 stronie. Już  miałam odłożyć, a akcja się rozwinęła bardziej i resztę już szybko przeczytałam.








2. Złote słońce: książka, która wywołała u Ciebie niezrównany uśmiech





Cała seria o Wiktorii Biankowskiej sprawia, że podczas czytanie z twarzy nie schodzi uśmiech. Lubię bohaterów, którzy są sarkastyczni, a tytułowa Diablica to 100% czystego sarkazmu (:








3.Tropikalne kwiaty: książka, w której akcja rozgrywa się za granicą


 W większości książek akcja dzieje się za granicą, ale Jutro dzieje się w... Australii. To pierwsza książka, którą czytałam, której wydarzenia dzieją się w tym kraju, więc uznałam, że będzie tutaj dobrze pasować.








4. Cień drzewa: książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy


 Tytułowy Strażnik jest tajemniczą postacią i do końca nie wiemy o nim za dużo. O tym jaki jest możemy się tylko domyślać, ale jako główny bohater został przedstawiony jako pierwszy.










5. Plażowy piasek: książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo rozwinięta


 Jak bardzo lubię Dr House'a i Hugh Laurie'go tak jego książka nie za bardzo mi się spodobała. Lepiej dla niego, jeśli pozostanie przy aktorstwie, bo to mu lepiej wychodzi niż pisanie książek.










6. Zielona trawka: bohater, który był pełen życia, sprawił, że się uśmiechałaś


Gosia, a raczej Gosława to dziewczyna, która ukończyła studia medyczne i udaje się na roczne praktyki na wieś do szeptuchy. Dziewczynie nie za bardzo się to podoba, ale nie ma wyjścia. Jak to bohaterka powieści pani Miszczuk, mamy do czynienia z sarkazmem i ciętymi, ale zabawnymi ripostami dziewczyny. Do tego sprawia wrażenie trochę... "gapowatej"(?), co sprawia, że lubimy ją jeszcze bardziej.







7. Arbuz - książka, która miała jakiś soczysty sekret





Znowu książka autorstwa wymienianej wcześniej autorki, ale ech... mam słabość do tych książek. Jeden wielki sekret, czyli pobyt Julii (a może Karoliny?) w Drugiej Szansie.








8. Kapelusz na słońce: książka osadzona w ogromnym wszechświecie
  

 No dobra, może i nie ma ogromnego wszechświata, ani nawet wyprawy w kosmos, ale jest lot z Anglii do USA i pobyt w Nowym Yorku i Brighton, a te miasta do małych nie należą, więc liczy się? (:










9. BBQ: książka, w której bohater był opisany jako przystojniak



 W większości książek męskie postacie są przystojne, a bohaterki ślinią się na ich widok, ale Cztery w Niezgodnej w ekranizacji jest nawet przystojny, a to już nie zawsze tak często się zdarza.










10. Summer fun: kogo nominuję
Nominuję, każdego, kto chce wykonać ten Tag na swoim blogu, więc... czujcie się nominowani (:
Koniecznie mi podlinkujcie posta z waszymi typami w tym Tagu.

Na dzisiaj to wszystko,
do następnego posta!

1 komentarz: