poniedziałek, 29 lutego 2016

Podsumowanie lutego + TBR na marzec


Luty minął jak z bicza strzelił, marzec się zaczyna. Coraz bliżej wiosny, dłuższe dni i te sprawy...
Przychodzę z podsumowaniem lutego i czytelniczymi planami na marzec.
Bez zbędnego przedłużania zapraszam do czytania!



Przeczytane w lutym:

Tak, wiem: plany miałam nieco inne, ale zaraz jak dostałam paczkę z Szeptuchą i Druga szansą  to nie mogłam ich zostawić na dłuższy czas nieprzeczytanych... To było silniejsze ode mnie! No ale, przyzwyczaiłam się, że najlepsze książki krzyżują mi plany :D
Przeczytane w lutym to:
1. Katarzyna Berenika Miszczuk - Szeptucha
2. Katarzyna Berenika Miszczuk - Druga Szansa
3. Jolanta Kosowska - Nie ma nieba
4. Victoria Scott - Ogień i woda

Lutowe nowości:

Miałam nie kupować tyle książek w lutym, ale... samo wyszło! Nawet bezwzględny zakaz na zakupy w księgarniach by mi nic nie dał, no ale, co ja mogę zrobić, że wszędzie takie okazje? Przecież grzech nie skorzystać! Skusiłam się również na zakup "antystresowych kolorowanek", które są bardzo dobrą alternatywą dla siedzenia przed komputerem. Od zawsze uwielbiam kolorować, a obrazki w kolorowance są przecudowne!
Na półkę powędrowały w tym miesiącu:
1. Harlan Coben - Obiecaj mi
2. Katarzyna Berenika Miszczuk - Szeptucha
3. Katarzyna Berenika Miszczuk - Druga szansa
4. Jo Nesbo - Krew na śniegu 
5. Victoria Scott - Kamień i sól
6. Nicci French - Tajemniczy Uśmiech
7. Opracowanie zbiorowe - Kreatywna kolorowanka. Tatuaże


TBR na marzec

Znane w poprzednich planów Okularnik i Coma przechodzą na marzec, "wygryzione" przez książki pani Miszczuk. Podobno jak się na coś czeka to się to bardziej docenia. Z książkami też to działa?
W tym miesiącu planuję przeczytać:
1. Robin Cook - Coma
2. Victoria Scott - Kamień i sól
3. Jo Nesbo - Krew na śniegu
4. Katarzyna Bonda - Okularnik 
Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać wszystkie cztery książki, a może i więcej!

Na dzisiaj to wszystko,
niedługo recenzja Szeptuchy,
do następnego posta!

2 komentarze:

  1. Hej!
    Nominowałam Cię do tagu :D Szczegóły na blogu ^^ Pozdrawiam :*
    http://citeofbooks.blogspot.com/2016/03/autorski-tag-girl-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w marcu! :)
    Miły blog i zostajemy na dłużej :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy z przyjemnością i zachęcamy do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń