niedziela, 27 marca 2016

Girl Book Tag


Postanowiłam sobie, że przez święta nadrobię zaległości z postami, więc wcielam plan w życie i oto przychodzę do Was z Girl Book Tag, do którego nominowała mnie Paulina z Miasta Książek.
Bez zbędnego przedłużania, zaczynajmy!

 
1. Troskliwa - postać, której nie można nie pokochać
Zdecydowanie Gosia z Szeptuchy! Pokochałam ją od pierwszych stron. Zabawna, lekko niezdarna, jest takim typem osoby, której po prostu nie można nie kochać.

2. Kumpela - postać, z którą mogłabyś/mógłbyś się zaprzyjaźnić
Wydaje mi się, że byłaby to Cath z Fangirl. Miałybyśmy wspólne tematy do rozmów (shipowanie bohaterów ulubionej książki!), z przyjemnością czytałabym jej opowiadania. Do tego, nie oszukujmy się, też jestem fangirl (: 

3. Kokietka - postać, która zawsze zjawia się w nieodpowiednim  
Według mnie, tutaj bardzo dobrze pasuje A. z Pretty Little Liars. Dziewczyny myślą, że mają spokój, a to dopiero początek, a tajemnicza prześladowczyni dopiero się rozkręca.

4. Rozpustna - postać tylko myśląca o sobie 
Wydaje mi się, że taką osobą była Margo z Papierowych Miast. Może trochę źle zinterpretowałam przedstawienie jej osoby, albo przez to, że jakoś specjalnie jej nie polubiłam, ale dziwczyna wyjechała, prawie bez słowa, niezbyt przejmując się tym, że jej rodzice się o nią martwią.

5. Poprawna - postać, która musi mieć wszystko zaplanowane i przygotowane na każdą okazję
Przygotowana, "zabezpieczona", przezorna, czyli Jude z książki Oddam Ci Słońce. Biblia Babci, za szeroka bluza z cebulą w kieszeni "tak na jakby co". Idealnie pasuje.

6. Zachwycona - postać zgadzająca się na wszystko, rzadko mająca swoje zdanie 
Nie mam pojęcia, kto mógłby tutaj pasować, więc zostawię ten punkt bez żadnej postaci (:

7. Lwica - postać, która ma zawsze wysokie wymagania i trudna ją czymkolwiek zadowolić
Chyba Czarownica z Opowieści z Narniii. Nie pamiętam dokładnie tej książki, ale wydaje mi się, że ta postać tutaj będzie pasowała.

8. Agresywna - postać kick ass 
Ojej. Wiktoria Biankowska z trylogii Ja, diablica? Tak, zdecydowanie ona. Szczególnie w ostatniej części (:

9. Zmienna - postać, która często zmienia uczucia
"Zmierzchowa" Bella Swan? Sama nie wie, co czuje do Jacoba i do Edwarda i raczej do zdecydowanych osób nie należy.  

10. Zraniona - postać po przejściach
Tutaj mam dość dużo typów. Katniss (Igrzyska Śmierci), Laurel (Kochani, dlaczego się poddaliście?), Tella (Ogień i woda), Tris (Niezgodna) i parę innych postaci, więc nie potrafię wskazać jednej osoby. 

Nie nominuję nikogo konkretnego. Jeśli ktoś chce zrobić taki Tag u siebie to nie widzę przeszkód (:
Więc... nominuję każdego, kto chce to zrobić!

Wszystko na dzisiaj. Został mi jeszcze jeden tag i odpowiedzenie na pytania z LBA, więc na recenzje jeszcze poczekacie, ale postaram się, aby kwiecień był bardziej "recenzencki".

Życzę wam wszystkim Wesołych Świąt!
Do następnego wpisu! 

2 komentarze:

  1. dzisiaj to mokrego dyngusa :D I cieszę się, że zrobiłaś ten tag ^^ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyngus był mokry i to chyba aż za bardzo :D
      Pozdrawiam również (:

      Usuń