czwartek, 31 marca 2016

Podsumowanie marca + TBR na kwiecień


Za oknem mamy już wiosnę, możemy zrzucić gorące i ciężkie kurtki zastępując je lżejszymi. Marzec się już (prawie) skończył, więc i czas na podsumowanie tego miesiąca.

Od razu piszę, że miałam ambitne plany, ale marzec był najmniej czytelniczym miesiącem, odkąd prowadzę bloga ;-;
Przysięgam, że w kwietniu się poprawię!



Przeczytane w marcu
Jak już mówiłam, nie ma tego dużo .-.
1. Victoria Scott - Kamień i sól
2. Jo Nesbo - Krew na śniegu
3. Robin Cook - Coma

Kupione w marcu 
1. Per Wahloo - Morderstwo na 31 piętrze
2. Stephen King - Bazar złych snów 
3. Jens Hovsgaard - Martwe księżniczki nie śnią
Nareszcie w moje ręce wpadł Bazar złych snów. Już nie potrafię się doczekać, co znajdę w środku :D 

TBR na kwiecień
1. Marcus Sedgwick - Niezauważalna
2. Stephen King - Bazar złych snów
3. John Green, David Levithan - Will Grayson, Will Grayson
Postanawiam nadrobić zaległości w literaturze young adult i zabieram się za te książki, które czekają na półce już dosyć długo + zabieram się za King'a :D 

Nie wiem czy wiecie, ale postanowiłam założyć blogowego instagrama. Wstawiam tam znacznie częściej postu niż na blogu, więc będzie mi bardzo miło, jeżeli zajrzycie tam i zaobserwujecie. Dzięki temu będziecie na bieżąco z tym, co aktualnie się dzieje w moim książkowym (i raczej nie tylko) świecie (: 

Na dzisiaj to wszystko, życzę wszystkim czytelniczego kwietnia i żebyście przeczytali troche więcej ode mnie (:
Do następnego posta!

1 komentarz:

  1. Zaczytanego kwietnia! :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń