piątek, 10 lipca 2015

20 książek, które chcę przeczytać #2

Hej,
dzisiaj zaprezentuję Wam kolejne 20 książek, które są na mojej liście "Do przeczytania".
Jak już pewnie wiecie mam bardzo zróżnicowany gust, jeśli chodzi o książki (o muzykę też (: ), więc myślę, że w tej liście każdy znajdzie coś dla siebie.

Pierwszą listę 20 książek, które chcę przeczytać, możecie znaleźć tutaj.

Są wakacje, czasu mam dużo, więc staram się jak najwięcej go poświęcać na czytanie książek,bo jak wiadomo, w czasie roku szkolnego mamy go mniej o jakieś 7 godzin dziennie, a to niestety dużo.

Zapraszam do zapoznania się z listą:



 1. R. J. Palacio -  Cud Chłopak
 2. S. King -  Miasteczko Salem
 3. K. Cass - Elita (1 cz. - Rywalki)
 4. D. Levithan -  Każdego Dnia
 5. M. Puzo - Rodzina Borgiów


 6. M. Sedgwick - Niezauważalna 
 7. J. Asher -  Trzynaście powodów
 8. L. Lowry - Dawca
 9. R. Riggs -  Osobliwy dom pani Peregrine 
 10. M. Haddon - Dziwny przypadek psa nocną porą



 11. J. S. Foer - Strasznie głośno, niesamowicie blisko
 12. N. Sparks - Pamiętnik 
 13. W. Isaacson - Steve Jobs
 14. A. Bracken - Mroczne Umysły
 15. J. Dashner - Więzień Labiryntu


 16. S. King - Uciekinier 
 17. J. Green -Gwiazd naszych wina 
 18. R. Rowell - Fangirl
 19. J. Green - Papierowe miasta
 20. S. King - Zielona Mila

Tak właśnie prezentuję się lista książek, które niedługo powinny trafić w moje ręce. Nie wiem jak przyjmą to moje meble, bo mam już dość dużo książek, a jestem typem czytelnika, który nie lubi wypożyczać, wolę mieć swoje (:

Które z tych książek czytaliście?
Co polecicie, a co odradzacie?
Co też chcielibyście przeczytać?
Dajcie znać w komentarzach!
Do następnego wpisu (:

_________________________________________________________________________________

3 komentarze:

  1. ''Więzień labiryntu'' jest świetny, bardzo polecam. :) Natomiast ''Gwiazd naszych wina'' tak bardzo chwalone pod niebiosy i jakże mocno uwielbiane mi się nie spodobały. Ciekawa jestem, jak będzie z Tobą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, na razie nic niestety nie kupuję, bo mam parę książek, które czekają na przeczytanie na mojej półce. Pomyślę na czymś po przyjeździe z wakacji (:

      Usuń
  2. Nie czytałam wymienionych książek, jednak zapoznałam się z "Dawcą", ponieważ okładka przykuła moją uwagę. Myślę, że zaopatrzę się w tę książkę :D
    Link do mojego bloga: http://xxxyz-xyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń