piątek, 21 sierpnia 2015

Book haul - part 3



Hejka!
Dzisiaj trzecia i ostatnia część mojego book haul'u.
poprzednim poście na samym końcu pisałam o małym bonusie, którym jest... 23 książka.
Tak, tak się właśnie kończą odwiedziny Empika, jeśli jest jakaś promocja.
Co kupiłam?
Dowiecie się na końcu posta.
Zapraszam do czytania (:



David Thomas - Mamusiu, dlaczego?

"Przez większość czasu myślałem, że mam najcudowniejszą mamę na świecie. Ale czasami coś się z nią działo i wtedy się zmieniała..."
Poruszająca opowieść o przemocy, znęcaniu się, zdradzie i przebaczeniu.
Mamusiu, dlaczego? to autobiograficzna opowieść o traumatycznym, pełnym bólu i łez dzieciństwie Davida Thomasa. To chwytająca za serce historia chłopca, którego matka zmieniała się pod wpływem alkoholu z kochającej i troskliwej osoby w bezwzględnego kata.
Ocena "LubimyCzytać": 6,83/10

Lato się kończy, a w jesienne, często deszczowe wieczory najlepiej czyta mi się takie właśnie trochę smutne i poruszające opowieści. No a poza tym to lubię czytać wyznania innych ludzi.

Cena okładkowa: ????
Cena outletowa: 16,99


Maks Frei - Obcy

Poznajcie sir Maksa, alter ego samego autora, który przedostaje się z naszego zwyczajnego świata do magicznego świata Echo, nazwanego tak na cześć największego miasta potężnego królestwa. Wraz z sir Juffinem Halleyem, naczelnikiem Tajnego Wojska Wywiadowczego (swego rodzaju elity magicznej policji), sir Maks rozwiązuje zagadkę serii dziwnych zabójstw w domu sąsiada sir Juffina, w które zamieszany jest energetyczny wampir. Sir Maks, nagrodzony za swoją pierwszą sprawę, zaczyna stopniowo urządzać się w nowej rzeczywistości, Jednak szybko okazuje się, że naprzeciwko jego domu osiadł dziwny gatunek złych mocy żywiących się snami i życiem swoich sąsiadów.

Fantastyka i mistyka, detektywistyczna intryga i baśniowe szczegóły, ironia, parodia i filozoficzna przypowieść misternie przemieszane w twórczym tyglu oraz okraszone błyskotliwych humorem - oto swoista wizytówka Maksa Freia. Obcy, pierwsza z jego baśniowych książek z cyklu Labirynty Echo, stanowi fascynujące zaproszenie do tego niezwykłego świata.
Ocena "LubimyCzytać": 5,22/10

Zapowiada się ciekawie - inny wymiar, złe moce, śledztwo, a do tego jeszcze ironia i parodia. Coś czuję, że będzie ciekawie.

Cena okładkowa: 39,90
Cena outletowa: 14,99

Nicolas Sparks - List w butelce

Wyrzucona za burtę butelka, zdana na łaskę losu, mogła trafić w najodleglejszy zakątek świata. Zamiast tego, po niecałym miesiącu podróży, wypłynęła na plaże nad zatoką Cape Cod, gdzie znalazła ją Theresa Osborne. W środku był list miłosny zaczynający się od słów: "Moja najdroższa Catherine, tęsknię za tobą, ukochana, tak jak zawsze, ale dzisiaj było mi bardzo ciężko, bo ocean śpiewał o naszym wspólnym życiu". Zaintrygowana i przejęta do głębi historią pary kochanków, Theresa rozpoczyna poszukiwania człowieka, który potrafił tak mocno i wiernie kochać. Kim był mężczyzna? Czy uda się jej go odnaleźć?
Ocena "LubimyCzytać": 7,29/10

Jakąkolwiek powieść Sparksa chciałam przeczytać już dawno, a ta była pierwszą, którą znalazłam. Mam nadzieję, że się nie zawiodę, ponieważ czytałam dość dużo pochlebnych opinii o autorze. W planach mam jeszcze kupienie "Pamiętnika" tegoż pisarza.
Cena okładkowa: ????
Cena outletowa: 14,99

Stephen King - Podpalaczka

Charlie McGee jest dzieckiem wyjątkowym, obdarzonym zdolnością pirokinezy: potrafi siłą woli rozniecać ogień. Rodzice dziewczynki, Vicky i Andy, uczestniczyli kiedyś jako ochotnicy w tajemniczym eksperymencie sponsorowanym przez tajną amerykańską agencję rządową,przybudówkę CIA, zwaną Sklepikiem. Pozwolili sobie wstrzyknąć Próbę Sześć - rzekomo nieszkodliwą substancję halucynogenną, w rzeczywistości niebezpieczny środek chemiczny powodujący trwałe zmiany w przysadce mózgowej i chromosomach - i  zostali wyposażeni w niezwykłe umiejętności, obejmujące telekinezę, hipnozę i telepatię. Daleko idące skutki eksperymentu kładą się cieniem na życiu poddanej nieustannej obserwacji rodziny McGee, zmieniając je w koszmar. Wkrótce rodzina zostaje zmuszona do ucieczki. Czy Charlie użyje pirokinetycznej mocy, by ocalić siebie i ojca? Zdaniem naukowców byłaby nawet w stanie samoczynnie doprowadzić do eksplozji atomowej...
Ocena "LubimyCzytać": 6,84/10

"Podpalacza była pierwszą książką, którą kupiłam i pierwszą, którą przeczytałam. Recenzja już jest, możecie o niej trochę więcej przeczytać

Cena okładkowa: ????
Cena outletowa: 14,99

Krzysztof Kotowski -  Modlitwa do Boga złego

Mieszkające na odludziu małżeństwo znajduje pod swoim domem nieprzytomnego nastolatka. Wezwana na pomoc znajoma lekarka poddaje go badaniom i dochodzi do szokujących wniosków. Nie zdaje sobie jednak sprawy, że chłopiec nie tylko bardzo różni się od zwykłych dzieci w tym wieku, ale jest też ścigany przez ludzi, którzy nie cofną się przed niczym, by go unicestwić. Na drodze bezwzględnym prześladowcom staje Kapłan.
Ocena "LubimyCzytać": 6,88/10

Nie mam pierwszej części tej powieści (oczywiście przy najbliższej okazji to się zmieni), nie zdążyłam jeszcze przeczytać tej części, ale moja mama po przeczytaniu stwierdziła, że zapowiadała się denna, nudna książka, ale po paru stronach akcja się już rozkręciła i bardzo się jej spodobała książka.
Cena okładkowa:32,00
Cena outletowa: 9,99

Krzysztof Kotowski - Czas czarnych luster 

Długo oczekiwana kontynuacja dziejów Kapłana (choć Czas czarnych luster stanowi osobną całość i można go czytać bez znajomości poprzednich tomów). Krzysztof Lorent - były ksiądz obdarzony niezwykłym darem "absolutnej pamięci wstecznej" oraz Haiku - zawodowa zabójczyni, niegdyś na usługach liczącego ponad 1600 lat bractwa aurelitów, ratują życie tajemniczemu chłopcu - Yovicie. Uciekając przed potężnymi wrogami starającymi się za wszelką cenę unicestwić Yovitę, zostają zwabieni na tajemniczą Wyspę Sentinelczyków na Morzu Andmańskim; jedyne miejsce na Ziemi, gdzie nigdy jeszcze nie pojawił się cywilizowany człowiek, Dla wrogów chłopca, Yovita stanowi potężne zagrożenie, z czego nie tylko nie zdają sobie sprawy Lorent i Haiku, ale także on sam. Znani z poprzednich części trylogii doktor Aleksandra Sambierska i profesor Bogdan Wilecki próbują odnaleźć przyjaciół, którzy znikają beż śladu. Gdy profesor dociera do legendarnej "Błękitnej Księgi" ukrywanej przez setki lat przez aurelitów, w której znajduje dowód, że na wyspie istnieje wybudowane miliony lat temu przez nieznanych przybyszów przejście do innego wymiaru czasu, w jego wnioski nikt nie chce uwierzyć. Czy coś, co wydaje się niemal nieprawdopodobne, może się okazać rzeczywistością? Wilecki odkrywa kolejne dowody przybliżające poszukiwaczy do przerażającej prawdy - w jaki sposób zaginęli Krzysztof Lorent, Haiku i naukowiec, a przede wszystkim - kim naprawdę jest Jovita...
Ocena "LubimyCzytać": 6,88/10
Stwierdziłam, że jeżeli to kontynuacja Modlitwy do Boga złego, a książka jest niezła to dlaczego się nie zaopatrzyć w i tą?
Myślę, że mnie nie zawiedzie i będzie się ją całkiem przyjemnie czytało.
Cena okładkowa: ????
Cena outletowa: 19,99
Sue Grafton - A jak alibi 

Nikki Fife wychodzi z więzienia po odbyciu kary za zamordowanie niewiernego męża. Laurence Fife, wzięty prawnik specjalizujący się w rozwodach, był znany z łóżkowych podbojów, którymi narażał się zdradzanej żonie, zmienianym jak rękawiczki kochankom i oszukiwanym mężom. Nikki, niewinnie osądzona, zatrudnia niezależną, młodą i skuteczną detektyw Kinsey Millhone, zlecając jej odszukanie prawdziwego mordercy męża. W trakcie śledztwa Kinsey trafia na kilka nowych, tajemniczycg wątków, wplątuje się w płomienny romans ze wspólnikiem zamordowanego i uruchamia lawinę zdarzeń, która pochłania kolejne ofiary, próbując pogrzebać prawdę i dociekliwą panią detektyw.
Ocena "LubimyCzytać": 6,16
Zainteresowała mnie seria "Alfabet Zbrodni" i mam nadzieję, że w miarę możliwości będę mogła je sobie kolekcjonować. Może będzie ciekawie?
Cena okładkowa:????
Cena outletowa: 12,99


Szczerze mówiąc to po tej książce moja lista "zdobyczy" powinna się skończyć, ale tak jak pisałam - promocja w Empiku.

Gdy tylko się dowiedziałam, że zostanie wydana książka "Fangirl" dodałam ją do listy książek, które chcę przeczytać. Poniekąd jest to książka o mnie (z tym wyjątkiem, że nie piszę fanfików).
Nie przepadam za imprezami, a w wolnych chwilach czytam książki, oglądam seriale (Supernatural, Sherlock, Doctor Who, Hannibal ♥) i piszę na bloga. Kocham swój książkowo - serialowy świat i czasami w nim czuję się lepiej niż w tym prawdziwym, realnym.
Jak tylko skończę"Króla mieczy" zabieram się za "Fangirl".
Już nie mogę się doczekać!
Na dzisiaj to już wszystko, mam nadzieję, że się spodobało.
Do następnego wpisu!


P.S. Na moje oko okładka "Fangirl" jest bardziej miętowa niż jasnoniebieska, ale co ja tam wiem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz